• يکشنبه ٣ دی ١٤٠٢-١٠:٥٥
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٨١٣٧
مظفر تذکر داد:2-202

وضعیت قرمز 3 پروژه در منطقه 1

رئیس کمیته بودجه شورا در خصوص وضعیت قرمز 3 پروژه احداث مجموعه ورزشي قيطريه، احداث سراي محله باغ فردوس و مسقف نمودن پايانه تاکسي لاله در منطقه 1 تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، در دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، سه پروژه " احداث مجموعه ورزشي قيطريه " با اعتبار مصوب 10 میلیارد تومان در محله قیطریه، پروژه" احداث سراي محله باغ فردوس "با اعتبار مصوب 15 میلیارد تومان در محله باغ فردوس  و پروژه" مسقف نمودن پايانه تاکسي لاله " با اعتبار مصوب 4 میلیارد تومان در محله سوهانک را از پروژه‌های مهم مصوب بودجه امسال منطقه یک شهرداری تهران خواند.
رئیس کمیته بودجه شورا شهر تهران در خصوص پروژه احداث مجموعه ورزشی قيطريه گفت: این پروژه در ضلع غربی بلوار کاوه، جنب تره بار با توجه به کمبود سرانه ورزشی در این محله تعریف شده که متأسفانه با گذشت بیش از 8 ماه از سال، پیشرفت فیزیکی این پروژه براساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران حدود 2 درصد می باشد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است. 
وی افزود: پروژه احداث سراي محله باغ فردوس در ضلع جنوب پارک قلمستان و به جهت گسترش فضاهای فرهنگی در این محله تعریف شده که متأسفانه این پروژه نیز حدود 7 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.
عضو شورا در خصوص پروژه سوم با وضعیت قرمز در منطقه یک تشریح کرد: مسقف نمودن پايانه تاکسي لاله در انتهای مسیر غرب به شرق بزرگراه ارتش، قبل از جاده لشکرک واقع شده که در جهت ارتقاء خدمات حمل و نقل عمومی و رفاه شهروندان گرامی در محله سوهانک تعریف گردیده که متأسفانه این پروژه نیز حدود 4 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.
میثم مظفر در پایان، بر حل سریعتر موانع و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها توسط شهرداری منطقه یک و اعلام نتایج آن به شورای اسلامی شهر تهران، تأکید کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: